PERINGATAN!!!

Sila pastikan lu olang mempraktikkan senaman lidah sebelum membaca entli Apek, aduan ditelima mengatakan seolang pengunjung telah tergeliat lidah selepas membaca Apek punya entli...tankyu

~Starwalk~

Saturday, May 29, 2010

Malaysia juga ke World Cup 2010


Agaknya tak salahkan kalo apek cakap malaysia jugak layak ke pusingan akhir Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan 11 Jun ni. Bukan apa...sebenarnya bukan pasukan kebangsaan kita tetapi seorang pengadil kita yang telah terpilih untuk menjadi pengadil perlawanan disana nanti. Tahniah kepada Subkhiddin Mohd Salleh kerana telah terpilih menjadi pengadil di Piala Dunia nanti. Beliau juga telah pengadil yang diiktiraf FIFA diperingkat antarabangsa pada tahun 2000 dan mencipta sejarah menjadi pengadil pertama di Malaysia yang akan mengadili perlawanan Piala Dunia nanti.

Banggala jugakkan sekurang-kurangnya ada juga nama Malaysia disebut di kejohanan terulung tu. Apek lebih bangga sebab Subkhiddin(Cikgu Din) ni sebenarnya seorang cikgu yang mengajar di sekolah apek. Beliau mengajar di Sekolah Menengah Teknik Nibong Tebal sebagai guru Pendidikan Jasmani. Telingat apek masa dia mengajar Pendidikan Jasmani dikelas apek dulu hehehe. Walaupun jarang-jarang ada di kelas tetapi apek masih ingat ini Cikgu Din. Apapun tahniah kepada seorang yang bergelar guru kerana mampu menjadi pengadil di Piala Dunia nanti...hehehehe(^_^)

Tahniah Cikgu!

26 comments:

aly said...

apek!!!
:p
nanti mintak otograf cikgu apek tu ye

ApekxHensem™ said...

hehehe..ok2 nti apek pegi sekolah apek pigi mintak hehehe

aly said...

jgn lupe bwk kn bunge kertas warne-warni bg kan kat cikgu tu XD

ApekxHensem™ said...

hehehe..ngade2 ini amoi...;P

aly said...

dgn apek jek ;p

nas said...

ade gak 'wakil' malaysia ke piale dunia..huhu

ApekxHensem™ said...

betul2...ada jugak nama malaysia disebut hehe

Bert said...

tahniah Cikgu Din, tp sbenarnya ada sorg lagi org melayu kat piala dunia ni..nak tau bukak blog saye ye,hehe (promote jap)

sweeTSour said...

uik ada juga nama malaysia terselit kat world cup..bangga sekejap..hehe

ApekxHensem™ said...

@Bert,sweet -wahh bangga jugak ngn olang melayu

HonEyBuNNy said...

Yeahhh..malaysia booleh..hahahha..apex pn boleh...ngeh3

darkbatman said...

glamer la cikgu apek..jelesnyeeee

ApekxHensem™ said...

aiyya..batman pun ala glamer jugak ekekeke;)

Aida Ali said...

Tumpang bangga

ApekxHensem™ said...

;)

saya_arief said...

kenal ini ref..
nanti jadi cam colina.

hans said...

okay la tu
ada juga wakil

ApekxHensem™ said...

@arif- hehehe itu colina..sudah lama hehe

@hans-betul tu hehe

PenuliS said...

jika sekadar layak sbg pengadil ke FIFA,itu pun membanggakan..btl x?

ApekxHensem™ said...

banggala jugak daripada xde langsung tul x???

mimi said...

salam... singgah sini...
nak tumpang banner boleh...klu x keberatan..maaf...blog nie cantik kak mimi suka...
nie alamat banner k.mimi

http://mimi-moneyonline.blogspot.com/2010/05/banner-sahabat-kak-mimi.html

pilih kt bawah tu...semua pitc motor..unik sikit..
oh ya...ini lg satu ..kalau sudi dapat letak 1 pun syukur..thanks

http://img185.imageshack.us/img185/522/mimipunyer.png
~~huge kak mimi~~tqvm..

aly said...

apek!

ApekxHensem™ said...

ye!

aly said...

mane apek?
x on ym..

ApekxHensem™ said...

tak amoi hihi

aly said...

dush! nti apek bukak ym konfem tekejut tgk =D

bz keje eh?
bile nak turun sini?

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

.
Powered by Blogger.