PERINGATAN!!!

Sila pastikan lu olang mempraktikkan senaman lidah sebelum membaca entli Apek, aduan ditelima mengatakan seolang pengunjung telah tergeliat lidah selepas membaca Apek punya entli...tankyu

~Starwalk~

Thursday, May 13, 2010

Kesudahan Adamaya vs Piala Thomas



Ini hali sudah pun masuk Khamis 13 mei,  Sebelum itu apek ingin mengucapkan tahniah kepada skuad badminton kebangsaan kita kelana telah berjaya melangkah ke separuh akhir dengan mengalahkan Denmark 3-2. Pasukan kebangsaan akan bertemu dengan JUARA BERTAHAN iaitu pasukan China kira-kira pada pukul 6.00 ptg esok,...pastinya game yang menalik..kekeke...

Bagi penonton  yang mengikuti slot Akasia di TV3 iaitu Adamaya pula ini hali Adamaya telah pun memasuki episod akhir.Kebetulan drama kesukaan apek ini ditayangkan pada pukul 6.30 ptg ini. Dalam episod terakhir kali ni adakah Adam akan menceraikan Maya??ada yang kata Adam mati, macam2 celita apek dengar, apek pun tatau. ...

Aiyaa, nasib baek talak berlagala sama itu Piala Thomas..andai kata berlaga wak jemla jawabnya kuikuikui..hmm andai kata kedua2 rancangan disiarkan pada waktu yang sama so u olang lasa yang mana lebih menalik?? apek punya mak mesti mau tgok Adamaya, apek punya daddy pula mesti mau tengok itu badminton..apek lasa bek xpayah balik rumah, apek nak dok ofis saja kekeke..apa-apa pun terpulang kepada selera penonton nak tengok yang mana satu. ahahaa...apek layan ja dan apek lasa mau letak dua tv sekali so bolehla layan dua-dua sekali gus kuikuikui......

26 comments:

- zuriey - said...

layan dua2 sekali..adamaya sampai kul 7.30 je

hans said...

adamaya 1st

aduka said...

sikit2 cilite psl adamaya..
cilite lembab n leleh..
ptut la olang milayu otak lembab n leleh kan pek?
muahahaha..
=P

ApekxHensem™ said...

zuriey~kekeke letak dua2 tv..
hans~apek amoi 1st;P kekeke...
aduka~xleleh sgt la aduka..tp zaman skrg bnyk bini da brani curang...lu ada baca paper x?apa yg digambarkan mmg ada...kuikuikui

ibuintan said...

Betoii la apek, banyak istri dah brani curang sekarang tu dalam cito takpe jgn yang real punya
Apek dah ada istri lom kalau dah ada jadi cam adam ye

Aidi-Safuan said...

hahaha..beli je 2 tv. senang citer. :P

HonEyBuNNy said...

Waaa apex...wa xtgk cita adamaya tdik..coz da exam arab da...huhuh..sedey2..huh

farysa said...

tgk adamaya sbb xske bdminton
hehe

ApekxHensem™ said...

adeh2...ibu intan...betul la 2..xpa2 apek lebih baik dali adam insyaAllah hehehe...

aidi~betui2..

honeybunny~xapa2..adamaya muleh download maa...

farsya~girl lamai yg xsuka badminton..huhu

+akufobia+ said...

thomas mesti ada ulangan punya.kalau astro la.adamaya boleh tengok online.so boleh la pilih.lalala.

Yuni Aisyah said...

agak2 separuh akhir piala thomas malaysia leh mng ke lawan china ptg nnti.??

beba said...

badminton tolak tepi..hahaa..sejak dah ada anak ni jadik cam tak minat btol sukan2 ni..bowwringg..huuu..

tapi adamaya pon takde la hari2 tengok pon..tp ending tengok gak laa.. :p

selalu tengok cerita tapi time ending tak tengok..nak2 lagi kalau yg dah susah nak jumpe kat mana2 tu..leleh air liur jek laa..huu..

yus said...

so ape keptsan ape? mesti adamaya.. apek nie kan mat jiwang.. hehehehe

nisa said...

badminton 1st.. hehe

Lya Colours said...

x tgk pon adamaya
week terakhir x dpt tgk la
byk komitmen lain
huhu
layan tv3.com.my je la nnt

Eciz said...

saya funya, adamaya menang. pastu baru piala thomas. kehkehkeh

nak tgk apa yg kamu sudi komennn = Masak depan LAPTOP?

sugar2 kapas strawberry said...

tp hri ni dato yg main badminton tu kalah ;(

ApekxHensem™ said...

tu la pasal kalh lak huhuhu...adeh....xkan kalah suma kot....huhuhu..xpe yg penting tetap sokong malaysia...thanks all for kumen

ika honey bunny said...

Adamaya sula habis. manyak menyentuh hati. T_T

ApekxHensem™ said...

ini amoi jiwang kekeke

kenwooi said...

well.. msia didnt win china.. =/

ApekxHensem™ said...

apa boleh buat

NiZaM Limited said...

Haiyya..ini hali sudah 15 mei,
Malaysia kalah ditangan china. Apa mau buat apek. lu punya negala selang ini malaysia..haiiyaa...

Nuraisyyah said...

alamak..aisya xreti nk ckap cm bahase apek la..hahak..pe2 pon..ske adamaya's ending..n 4 badminton..hmmm..diorg kene berusaha keras..!! smlm chong wei sudh klah sama itu lin dan..waduh2..g mna sih..??

p/s --> terabur pye bhase..hahak..;p

.s.o.f.i.a. said...

aiyak!!!! sudah kalah ma......

ApekxHensem™ said...

nizam..aiyaa lu..wa malaysia maa kekekeke....

aisyyah...dah nasibb....

sofia..xpa..nti kita cuba lg;)

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

.
Powered by Blogger.